IT-hallinta- ja tukipalvelut yrityksille
Ketterät huippuosaajat käyttöösi päivittäisten IT-rutiinien hoitamiseen ja -kehitysprojekteihin
Tarvitseeko yrityksesi apua IT-ympäristön suunnittelussa, asennuksessa ja ylläpidossa? Voit ulkoistaa ne kokonaan meille tai voimme olla tukenasi niihin liittyvissä projekteissa. Luotamme osaamiseemme ja annamme mielellämme sen myös teidän käyttöönne.
Kauttamme saat käyttöösi nykyaikaiset laitteet, verkot, palvelut ja ohjelmistot. Autamme tarpeiden selvittämisessä ja toteutuksen suunnittelussa. Laitteet ja palvelujen sisältö räätälöidään aina tapauskohtaisesti asiakkaan tarpeiden mukaan.
Toimitamme laitteet asennettuna käyttövalmiiksi. Toteutuksissa keskeistä on tietoturvavaatimusten täyttäminen.
Ylläpidämme laitteistot niiden elinkaaren ajan ja hallintapalvelumme avulla voimme ehkäistä ongelmia jo ennen kuin ne näkyvät asiakkaille.
- Laitehallinta
- Päivitykset
- Ylläpito
- etäTuki
- lähituki
- helpdesk – käyttäjätuki
Laitehallinta
Yrityksen työasemien ja muiden laitteiden toimintakunnosta huolehtiminen on tärkeää monessakin mielessä. Hitaasti toimivat tietokoneet ja ohjelmistot hidastavat työskentelyä ja vähentävät työn mielekkyyttä.
Ongelmien selvittämiseen käytetty aika on pois tuottavasta työstä. Hankkimalla asiantuntijalta ylläpito- hallintapalvelun ongelmia esiintyy vähemmän ja mahdolliset työtä hidastavat ongelmat ratkeavat nopeammin.

Laitehallinta tehdään valtaosin automaattisesti ja etätyönä.
Proaktiivinen seuranta vähentää ongelmia, koska vika- ja ongelmatapauksiin voidaan puuttua jo ennen kuin ne näkyvät käyttäjille asti.
Ylläpito

Ohjelmistojen toistuvat päivitysilmoitukset häiritsevät työn tekemistä. Aina käyttäjä ei tiedä, miten toimia niiden kanssa. Toisaalta yrityksellä ei ole tietoa siitä, huolehditaanko päivityksistä.
Tämä lisää toimintahäiriöiden ja tietoturvaongelmien riskiä.
Keskitetysti hoidetut ja automatisoidut päivitykset takaavat toimintavarman ja turvallisen kokonaisuuden.
Yrityksellä ei myöskään aina ole kokonaiskäsitystä käytössä olevista ohjelmistoista, niiden versioista ja laitekannasta.
Kun kaikilla työntekijöillä on käytössä uusimmat ja yhteensopivat ohjelmistot, on työskentely ja tietojen jakaminen sujuvaa.
Laitteistojen toimintaa ja tarkoituksenmukaisuutta tulee seurata aktiivisesti. Uusi tekniikka tuo aina mukanaan lisätehoa ja parantunutta tietoturvaa.
Ylläpitopalvelut
Huolehdimme laitteistojen ja ohjelmistojen toiminnasta. Mahdollisissa ongelmatilanteissa saat meiltä nopean avun. Yleensä tilanne selviää etänä hallintaohjelmistoa käyttäen.
Tarvittaessa pystymme valtakunnallisen kumppaniverkoston G30 kautta tarjoamaan lähituen kaikkialla Suomessa.
Ylläpitopalvelun avulla tiedät aina mitä laitteita ja ohjelmistoja yrityksesi käytössä on.

Tukipalvelut
Vaikka pyrimme hyvällä suunnittelulla ja laadukkailla laitteilla ja ohjelmistoilla välttämään ongelmia aina siinä ei onnistuta. Tukipalvelut huolehtivat, että liiketoiminnan kannalta keskeiset järjestelmät saadaan pidettyä kunnossa ja toimintavarmoina.
Nopea ja asiantunteva tukipalvelumme on apuna kaikissa ongelmatilanteissa. Palvelumme kattavat mm. palvelinten ylläpito- ja valvontapalvelut, työasemien ylläpitopalvelut sekä käyttäjien tukipalvelun.

Nopein ja tehokkain apu on ottaa yhteys HelpDeskimme asiantuntijoihin.
Etähallintamenetelmiä ja verkkotyöskentelysovelluksia käyttäen voidaan suurin osa IT-tukitöistä ratkaista etätukena.
G30 kumppaniverkoston avulla lähituki on saatavilla kaikkialla Suomessa
IT-hallinta- ja tukipalvelumme
Asiantuntijamme ovat apunasi IT-infran hallinnan kaikissa vaiheissa.
Edut sinulle
Hallittu elinkaari
Kokonaisvaltaisen palvelun avulla varmistat IT-ympäristösi toimivuuden ja jatkuvuuden.
Tietotekniikka toimii kuten pitää
Saat keskittyä liiketoimintaasi rauhassa, kun huolehdimme ympäristön toiminnasta.
Resurssit oikeisiin asioihin
Nopea ongelmatilanteen ratkaisu säästää työaikaa ja tehostaa yrityksen toimintaa, mitä näkyy suoraan tuloksessa.
Turvallinen
Oikein toteutettu IT-ympäristö on tietoturvallinen ja vaivaton käyttää.